Háború és béke
Kritikarészletek:
„Balogh Erika Natasája különösen az első rész szélvész-kisasszonyaként ugyancsak
nagyon hatásos, csakúgy, mint páros jelenete após-jelöltjével. A tragédia
bensőséges hangjaival azonban az előadás végén egy kicsit adósunk maradt.”
„Kellemes, a lírai jelenetekben meggyőző és hiteles tud lenni Balogh Erika
Natasa Rosztovája.” (Élet és Irodalom)
„S fiatalos ragyogásával ugyancsak a remény Natasa Rosztováját látjuk Balogh
Erika alakításában. Amikor már összetettebben a vergődést és a fájdalmat kell
érzékeltetnie, kissé modoros, de ezzel együtt szereposztási telitalálat.”
(Magyar Nemzet)
„A teljes siker mégis valószínűleg a négy kulcsszerep ’telitalálatos’
kiosztásának köszönhető. Balogh Erika – akinek a jószemű színházi szakemberek
már két évvel ezelőtti Éva alakítása kapcsán nagy jövőt jósoltak – tehetsége
beérett. Őt nézve Pierre és Marja hercegnő regénybeli beszélgetése jut eszembe:
elbűvölő. Különösen az előadás egyik csúcspontjává váló apósjelölttel folytatott
párjelenetben. Persze nem tökéletes szerepformálása, hiszen szenvedélyből,
élettapasztalatból alig futja, amíg külföldre távozó jegyesét, Andrejt, rosszat
sejtve egy szívet tépő „Ne menj el!” kiáltással marasztalja. A haldoklótól
búcsúzó, szerelmes nő tragédiájának ábrázolásával nem érint meg, de még néhány
év, egy kevés csalódás, élmény és a regényből átlépett Natasa állhat előttünk.”
(Vasas Újság)
„A három főszereplő, Andrej (Kozák András), Pierre (Gálvölgyi János) és Natasa
(Balogh Erika) plasztikus jellemekkel, emlékezetes alakítással gazdagítja a
Thália Színház bemutatóinak sorát.” (Szovjetunió)
„Szerep és színészi alkat találkozása nem egyszer frappírozza a nézőt.
Vonatkozik ez mindenek előtt az öreg Bolkonszkijt mesterien megformáló Nagy
Attilára, s Balogh Erika elbűvölő Natasájára.” (Új Tükör)
„Balogh Erika sokszínű, drámai erőkben sem szűkölködő Natasája” (Népszava)